siapa ?

Aku siapa?
Aku malu pada bidadari dengan pancarnnya yang menyilaukan semesta
Aku terkesan ringkih tak berdaya ketika tercekat oleh masa
Aku tak mengenal aku
Aku siapa?
Rintihan yang serak itu terus berdengung di kepala ku
Aku mendongkak ke sela-sela hati yang entah bagaimana ia
Aku menatap dengan nanar sebongkah asa yang masih menyala
Aku siapa?
Semakin tercekat dan perlahan hilang sayup-sayup
Aku mendengar lirih dentuman mimpi yang masih sama suaranya
Sepertinya aku baru terbangun dan mulai membelalakkan mata
Aku tersadar dari lamunan panjang yang mengutuk separuh rasa

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment